MENU

20:46
טעויות עיקריות בתעסוקה בחו"ל בפנאי

מציעה מעניינת לבוא עם בנות יפות מרוסיה. הם מוזמנים לעבוד בחו"ל. עם זאת, אף אחד לא מסתכל על ניסיון העבודה, הידע של השפה. הבטחה משכורת ענקית, לינה בדירות, הגנה מפני לקוחות פולשניים. בנות חסרות ניסיון ממהר לאסוף מזוודות, ואז בוכים. הכל בשל הכנה לא נכונה לעבודה בתחום הפנאי בחו"ל.

אנו נספר על 4 טעויות עיקריות כי להתחיל מסלמה טירון, צרכנים, רקדנים, מחפש רווחים ענק במדינה של מישהו אחר.

טיול לעבוד על ויזה תיירים

סוכנויות מודל המציעה עבודה בחו"ל לעולם לא תשלח נערה על אשרת תיירים. עבור מסמך כזה לא ניתן להנפיק חוזה רשמי. מתברר, הנערה עובדת באופן בלתי חוקי במדינה של מישהו אחר. עבור פעילויות כגון, רשויות אכיפת החוק המקומי עשויה Finf, לגרש או לעצור. פרספקטיבה לא נעימה!

למרבה הצער, כל מודל טירון השני מסכים לעבוד רשמי במועדון של טורקיה. צריכה לא רשמית היא בעיות אמיתיות עם סוכנויות אכיפת החוק המקומי. https://romantik69.co.il/

לכן, אי אפשר ללכת לרווחים במדינה זרה על אשרת תיירים. עדיף למצוא סוכנות מודל אמין כי ייצג את האינטרסים של הנערה מרוסיה.

חיפוש עבודה עצמאית

כמה בנות בטוחות כי יש חלק מוחשי של הרווחים לקחת נציגי סוכנויות. בגלל זה, נשים צעירות מנסים לתקשר באופן עצמאי עם מנהלי מועדון, הטלת עצמם כמו רקדנית, צרכנים. בכל מקרה שני, הבעלים של המוסדות לתת הסכמה, להזמין את הנערה "לא ידוע"!

היקף הפנאי: Dey... פנאי כדור של אלוהים...

אין צורך להאמין בהבטחות לא רשמיות. ב 90% מהמקרים זה מתיחה! צמחים אופנתי לשלם מסים, ערך מוניטין. לכן, היינו לוקחים מודלים מוכחים מסוכנויות רוסיות. מצידה, מעסיקים רושמים תנאים חשובים בחוזה:

  • גודל השכר;
  • שעות פתיחה;
  • ערבות לדיור;
  • נלוות נערות למלון;
  • מזון במקום העבודה;
  • מונח חוזה;
  • תנאי עבודה נוספים.
  • כל פריט הוא משא ומתן עם בחורה. המודל מתחיל לעבוד לאחר החתימה הדו-צדדית של החוזה.

    מתברר, קל יותר לתת חלק מההכנסה לסוכנים מאשר לבוא לעבודה "לא ידוע".

    החרמת דרכון על ידי המעסיק

    כמה וידאו מוסרים בנושא שאי אפשר להעביר מסמכים לצדדים שלישיים. אם המוסד מבנות דורש דרכונים חולפים, אז אתה צריך לרוץ ממעסיק כזה.

    במצבים כאלה, נערות שהחליטו למצוא עבודה בתחום הפנאי ללא סוכן. אתה לא יכול להאמין הודעות ומודעות ברשת, היום הרמאים רבים לעבוד כך. המשימה שלהם לשלוח ילדה יפה בחו"ל, ושם היא תנקוט דרכון ואדם ייעלם!

    עבודה בחו"ל על ידי היכרות

    מצב נפוץ מאוד, כאשר יומן יחיד או לכיתה לשעבר החליט "רק אז" להציע עבודה בחורה במקום אופנתי של טורקיה, Dominican. משפטים כאלה טמונים תעסוקה בברדנד הנוכחי. לשעבר מוכר רק מרוויח על אספקת מודל בנות במדינה של מישהו אחר.

    זה רק הכרחי כדי לרסק את "חברה", אפילו הכרטיס יקנה ולתת כסף לעצב אשרה. אבל, ככלל, מסתיים במשרה חלקית בעבדות מינית. אין צורך להאמין שמוכר שהחליט רק להזמין אותך "לגן עדן".

    אלה הן הטעויות הנפוצות ביותר שהופכות בנות שחולמות על חיים יפים בחו"ל. לכן, עדיף לחפש מיד סוכנות דוגמנות שיפעל מתווך אמין בין המעסיק של הפנאי לבין המעסיק.

    Просмотров: 242 | Добавил: clitusohzyma | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar