MENU

12:48
מהו טיפול עיסוי טנטרי

עיסוי טנטרי הוא סוג של עבודת גוף המתרכזת בהארכת אורך החוויה המינית על ידי התמקדות בסיפוק ובחושניות מוגברת.

מטפלים בעיסוי טנטרי יבקשו הסכמה לתת ללקוח פגישת היכרות לפני קפיצה לטכניקות הדורשות חשיפת גופו למעסה, שאמור להיות בלבוש מלא. לקראת הסוף, הפגישה בדרך כלל הופכת לאינטימית יותר וכוללת סימולציה יותר מגע וכבדה יותר.

טיפול עיסוי טנטרי מנוסח על הידע העתיק של הטנטרה, הקיים במורשת ההינדואיזם ההודי.

טכניקה זו, אשר הייתה מפורסמת כטקס באזורים בודהיסטיים מסוימים וניתן למצוא אותה גם ברחבי טיבט ונפאל, התפתחה כהפגנה עוצמתית של דבקות בדתו, תוך כדי יכולת לקבל הנאות חושניות.

טנטרית היא חוויה חושנית לריפוי ונגיעה בנשמה. שירותי ליווי

זה התרגול של איחוד הכוח או האנרגיות הגברי והנשי. תיווך זה בהנאה, מנקודת מבט טאואיסטית או בודהיסטית אינו שחרור מפנק אלא של חקר עמוק וחיבור לבן/בת הזוג שלך ברמה הרוחנית.

הנאה היא לא רק פיזית, היא גם נפשית. זה מתחיל בהאטת הנפש והגוף שלנו. הטנטרה נוגעת בגוף ובאנרגיה בצורה אחרת. זה מקשר בין בריאות מינית לחיבור מוח-גוף אנושי ברמות המוחיות והפיזיות כאחד. נערות ליווי באילת|https://www.israelxclub.co.il/נערות-ליווי-באילת-שירותי-ליווי-באילת/

השאלה מהו טיפול בעיסוי טנטרי תלויה במי שואלים! עבור חלק, טיפול בעיסוי טנטרי משמש בספא כדרך מרגיעה לטפל בעצמך לאחר יום עבודה ארוך. אחרים יאמרו שזה סוג עתיק של יוגה לאיזון האנרגיות הגבריות והנשיות של האדם.

עיסוי טנטרי הוא סוג של עבודת גוף הכוללת טיפול במגע במטרה לתמוך בבריאות מינית ובריאות. טנטרה מוגדרת כאמנות, מדע ותרגול של יצירת חווית אנרגיה אלוהית המבוססת על איזון וספונטניות בין כוחות מנוגדים.

באופן טבעי, אינטראקציה ברמה העדינה והיפה הזאת גם משפרת את החושניות והמיניות, מה שמוביל לאורגזמות עזות יותר שמרגישות נפלא.

הדגש על טכניקות נשימה אשר מותחת אנרגיה בכל הגוף הופכת את העיסוי הטנטרי לחוויית עבודת גוף מתעוררת רוחנית. זה מאפשר ל-yin-qi של כל אחד מבני הזוג לזרום בהדרגה בחופשיות במעלה חוט השדרה עד לראשו.

אל לנו לבלבל בין עיסוי טנטרי לסוגים אחרים של עיסויים כמו עיסוי שוודי או רקמות עמוקות, כי זה מעבר לערסל מישהו בתשוקה או בהנאה; במקום זאת, זה מאפשר לשניכם למצוא איחוד עמוק יותר יחד בפעילות או במנוחה.

זה מגביר את המודעות לגבי וריאציות תחושה והעדפות תחושה, כמו גם מיזוג מדיטציית הרפיה או תרגילי הדמיה

Просмотров: 73 | Добавил: clitusohzyma | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar