MENU

23:17
מהו סוג עיסוי טוב

עיסויים הם דרך טיפולית פופולרית מאוד לשיפור הבריאות והרווחה. יש שפע של סוגים שונים של עיסויים אבל לא כולם מתאימים לכולם, במיוחד אם אתה נוסע לחו"ל.

במאמר זה, אדון בסוגים השונים של עיסויים כדי שתדע איזה סוג הכי מתאים לך.

עיסוי הוא טכניקה ששימשה בתרבויות קדומות כמו איטליה, סין ויפן. עיסוי התפתח עם התרבות ועדיין נותרה אחת משיטות הבריאות הפופולריות ביותר בעולם כיום. טיפול בעיסוי כולל טכניקות כמו דחיסה, ליטוף ולישה לעור בגוף של בן הזוג במו ידיו או באמצעות כלים. בדרך כלל, טכניקות אלו משמשות על מנת להקל על כאבים הנגרמים על ידי מתח או פציעה. זה יכול לשמש גם כצורה של פעולת טיפול מוכרת נגד מחלות או מחלות כגון הפרעות עיכול או אפילו מחלות לב.

קיבלנו טלפון מבכיר לחוץ ועסוק שהסביר שהוא מרגיש שהוא סחב

יותר מדי בחיים ורציתי לבלות יום שמישהו יפנק אותו.

הוא היה מוכן להשלים עם דרישות התפקיד שלי. הוא רצה רק מגע עדין, בלי כאבים מכל סוג שהוא, בלי עירום, רק את הבגדים שלו ואני לוחץ על הגוף שלו בחלל קטן מאוד. הוא תיאר את זה כ"חיות מחמד ללא פרווה".

התיאור הזה של עיסוי אידיאלי הוא משהו שמעסה מומחה ישמח לעזור בו! המגע הרך שלהם יהיה בדיוק מה שהמנהל הזה צריך.

טיפול בעיסוי הוא צורה נושאת משקל של עבודת גוף שמטרתה להקל על כאבי שרירים ומתח, ולשקם את הבריאות הגופנית הכללית. טיפול בעיסוי משמש לעתים קרובות לקידום הרפיה כללית, הפגת מתחים והתכווצויות שרירים, שיפור זרימת הדם, הפחתת תחושות החרדה ושיפור תחושות הרווחה באמצעות מניפולציה בו-זמנית של מבנה הגוף.

עיסוי הוא תרגול של אדם המשתמש בידיו, באצבעותיו או במרפקיו כדי להזיז את השרירים של הנבדק, בדרך כלל עם פרקי האצבעות כדי לעורר את הרקמות.

ישנן למעלה מ-200 טכניקות עיסוי שונות, החל מ-

עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק וטיפול באבנים חמות ועד ארומתרפיה.

סוגי העיסוי השונים מציעים מגוון רחב של יתרונות פיזיים, התנהגותיים ורגשיים. מיומנויות עיסוי ספורט מועילות במיוחד לספורטאים המנסים להשיג יתרון תחרותי.

גלה כמה מהעיסויים הטובים ביותר עם מדריך מומחה זה. למד מה הם מציעים אילו סוגי טיפול טיפולי, כיצד הם יכולים להועיל לחיים שלך, ומתי אתה עשוי להשתמש בהם.

ברצוני לספק תובנות לגבי שאלה - "מהם סוגי העיסויים שאנו יכולים לקבל?" הייתי רוצה לכתוב משהו פשוט ומעביר את המידע הכי חשוב.

להלן לא רשימה מקיפה, אך מאמר זה נועד לספק תובנות לגבי סוגים שונים של עיסויים ומה הם מציעים. שירותי ליווי בצפון

#5 סוגי העיסוי שתוכלו למצוא אם תחפשו

- עיסוי איורוודי: תרגול לעיתים קרובות בשילוב עם יוגה, התרגול הרפואי העתיק של איורוודה הוליד שיטות עיסוי איורוודי המבקשות לאזן ולרפא את העור והרקמות התת עוריות באמצעות עיסוי חיצוני. עיסויי רגליים הם צורה אחת שהפכה פופולרית מאוד בשנים האחרונות על פי תג המחיר הזול יחסית שלה.

- אבן/פטריסאז': סוגים אלה של עיסויים נחשבו היסטורית כאחד הצורות הנפוצות ביותר - זה רעיון טוב למי שמנסה אבן או פטריסאז' בפעם הראשונה

Просмотров: 60 | Добавил: clitusohzyma | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar