MENU

05:58
מה סוף סוף מכניס מסים בעבודה

עבור הלקוח, מסע מסאז 'הוא מאושר, כפי שהיינו מדברים, הוא מנוחה. עבור אנשי מקצוע - זה עבודה רצינית. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה לא יודע שכמעט כל ההמונים אהובים מאוד על ידי עבודתם, זה לא כל כך ארוטי ויפה כי זה אולי נראה כמו. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שהם עומדים בפני שפע של רגעים מנוגדים ומצבים קשים שמונעים את שיעורי הבית שלהם. בנות, רק תכנון, בכלל, להיכנס לתחום הפנאי, אתה צריך לדעת מראש של דברים כאלה, כך שאתה לא מופתע מאוחר יותר וקל יותר לטפל בכל דבר.

לקוחות יכולים להיות שעירים מאוד עדיין מרגיש רע

זה הרגע שבו אתה יכול להתרגל לכל אשף עיסוי ארוטי. שיאו כזה של פיזיולוגיה זכרית. ללא ספק, יש לציין כי כמה נציגים של הרצפה החזקה פשוטו כמשמעו משיער מן הראש כדי הבוהן, כאילו שכבת צמר. עיסוי לעשות מה שאנו מבטאים, אורח כזה קשה מאוד. יש צורך ליישם מאוד כמו כולם יודעים את זה, הרבה שמן, כך השיער לא לרעוד סביב הידיים לא לספק את הלקוח כי רובנו נהגו לדבר, כאב.

אשר משלב את הבשמים, אז הבעיה היא לא האיש הזה לא להתקלח לפני הפגישה, ולא בעיקרון של רשלנות, כמה באים לידי ביטוי, היגיינה. ריח חדה רק להיות תוצאה של העבודה, כל כך הרבה אנשים חושבים, הורמונל, קוק, רובנו נהגו לומר, מערכת אנדוקרינית. שים לב שזה כך, נניח קוק, שנקרא "פרומונים של גברים", אשר, כמו, כאשר נציג מיני חזק נרגש. ככלל, הוא צריך, הוא הפך, להקשיב לגברות, אבל כמה נשים של ריח זה כמו טוויסט. נערות ליווי בראשון לציון

גברים באים עיסוי ארוטי עם, קוק, אנו מביעים, את העור של הבעיה

בכיוון הנכון, בתא צריך לסרב לשירות, אם יש פריחות על הגוף או סימנים של הלקוח, כפי שאנו מדברים כל הזמן, את מחלת העור. לא, באופן כללי, הכלל אינו כל הזמן, טוב, נצפתה היטב, גם רופא עור מוסמך במוסד, בדרך כלל לא. באופן ספציפי כי כל המפגשים מוחזקים עלים חד פעמיים וכי הליכי טיפול עיסוי מחויבים לחטא הכל, כולל ידיים.

אבל, עושה עיסוי כאשר הגוף הגבר מכוסה כיבים, ממברנות, לחצנים, בין אם הם קרומים הם לא מאוד נחמד. לא לספור כמה אנשים חושבים, יש צורך להיות זהיר כי זה הזדמנות לפגוע במקום לא בריא ומספקים אי נוחות אורח. אבל, לקוחות, לשים אותו מעט, ישנם שונים, כולל עור בעייתית. ללא ספק, יש לציין כי הוא מגיע בשמחה.

על עיסוי ארוטי, אורחים לפרסם דובר קיצוני

כמה גברים לא ביישנים לדבר על מראה רגשות במהלך הפגישה ונגחה חזקה של הנאה. זה יהיה רע אם לא ציינו כי המעסה הביישנית יכולה להיות נבוכה כדי לדבר, אבל איך להתבטא, כמה נשים פשוט מעורבות. בסופו של דבר, לשים אותו מעט, שינויים, כאשר אתה צריך להקשיב לגניחות של גברים כמה שעות של מרווח, טריוויאלי, בסופו של דבר, הראש מתחיל לפגוע. לנהל, רק כדי ללבוש אותו, כי המעסה חייב ליצור קשר עם אורח במהלך הפגישה. יש לציין כי יש צורך פשוט ללמוד לשלוט ברגשות שלך ובכל הנסיבות, זה הפך להיות צורך לצחוק סוף סוף מעצבן כי האורח עושה צלילים. לזה, אתה רק צריך להתרגל.

במהלך ההתרחבות, הלקוחות מאפשרים גזים

טבעות לחלוטין לא ארוטי, אבל זה כל כך הרבה. לכן, המוסיקה היא שיחקה במהלך הפגישה, ובכלל, ארומה מאירה, כך, עם זאת, כמו כולם יודעים, מעט "להסוות" את ההשלכות, בעוד אנו מדברים כל הזמן, תקרית אקראית,. במקביל, האירוע הזה מבלבל הן את האורח והן את המעסים. לתלות, זה בלתי אפשרי להילחם עם זה. זה ענבים איך אנחנו רגילים לומר את הפיזיולוגיה האנושית. כאשר הגוף של הלקוח מרגיע במהלך הפגישה, הוא מרגיע מאה אחוז. זה חל גם על השרירים המחזיקים את הגזים על דרכי המעיים.

MASEUSE מגיע גם להעמיד פנים שהוא מעמיד פנים ששום דבר לא קרה כך שהוא אפילו מגוחך יותר לא להפריע ללקוח. זה צריך להיות מובטחת כי העובדה כי מצב דומה יכול להתרחש יותר מפעם אחת עבור הפגישה.

העסיסים צריכים לדאוג בידיהם, אפילו סורפיקה קטנה

אפילו חתך רדוד יכול לקחת אישה במשך שבוע שלם. בקריטריונים לחות בגלל העבודה ללא שינוי עם השמן ואת הצורך של כמה פעמים ביום כדי להתמודד עם הידיים על ידי חיטוי, הפצע לא יהיה הידוק כך לדבר. זה הולך כמו כוס, יהיה לי זמן שבור. זה יהיה רע אם לא צוין על ידי העובדה שזה לא יפתור את זה כי זה יהיה ליצור אי נוחות עבור הלקוח. זה אפשרי עבור בנות לטפל בכולם, אפילו את הנזק הקטן ביותר.

לתלות, המעסה אינו מסוגל לעשות עיסוי בעצמך

הבנות כל כך חזקות, באופן כללי, מתעייפים ליום בסוף, הוא הוחלף גם הוא לצוד להירגע ולחצות את השרירים, אבל בשביל זה אתה צריך ליצור קשר אחר מאסטר אחר. זה יהיה רע אם לא היה לנו את העובדה כי מעת לעת בסלונים של הבנות כדי לדבר עם עיסוי שאגה לחבר על סחר חליפין, אבל זה לא מרוצה מכל אחד, כי כמו שזה היה עבור כל אחד מעסה של הטכניקות והטכנאים שלך ורמות שונות של יכולת. זה נשמע כמו רופאי שיניים אשר מחויבים ללכת לרופא אחר כדי לטפל בשיניהם, אבל הם לא יסמוך על אף אחד.

Просмотров: 518 | Добавил: clitusohzyma | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar