MENU

15:36
חסות אופיינית - מה הוא?

הלקוחות העיקריים של התוכן הם גברים עשירים ומצליחים. לרוב, זה קצת איש עסקים שהוא בערך 40 שנים. לרוב הוא נשוי, יש כמה ילדים. זה דיוקן כזה ממוצע. כמובן, בחורים צעירים אשר על מתן הורים עשירים, ועידן עשיר, ורווקים - מיליונרים נפגשים בקרב לקוחות. לפרטים נוספים לחצו כאן

יש גם חבורה של אלפונים ומרימאים שאוהבים לראות בראש בנות ולמכור או לטעון את עצמם על החשבון שלהם. אבל את demiver קל לחשב עם שיחה אישית - זה לא יהיה the littering מדי במיליונרים אמיתיים מובנים היטב. כמו כן, הרמאים הם תמיד חסרי ביטחון שלא לצורך, והוכיחו את רווחתם, וכאשר מדבר על כסף, הם מתחילים לראות מיד ולתרגם את הנושא למין.

תכונות הטבועות באנשים מוצלחים

באופן כללי, פטרונים שונים, אבל בסך הכל הם מייצגים גברים מוצלחים טיפוסיים אשר הטמונים בכמה תכונות נפוצות. אנו נשקול אותם בפירוט רב יותר:

  • יש להבין שאם אדם השיג משהו בחיים, הוא רואה את עצמו אלפא זכר. נציגים כאלה של מין חזקים עשויים להיות בעלי הערכה עצמית מופרזת מעט והרגלים נרקיסיסטיים נצפים. החסות תמיד צריך להיות מטופל בכבוד זה ואף מעריץ אותם. איש המעמד לא יסבול מבקרים או חסרי ביטוח בכתובתו. ואם אתה עדיין אוהב להתווכח, אז בתוכן שאתה טוב לא בדיוק ללכת.
  • אנשי מצב אינם שונים ברומנטיות. ראשית, הם צריכים את זה יסודי בפעם זו. שנית, יש להם נשים שיכולים לחשוד במשהו. אגב, הרמאים, אלפאמים ופיקופרטים הם בדרך כלל שונים. המשימה שלהם היא להסתבך את המוח המוח, וללא עירוי לתוך זה כל אמצעי.
  • מיליונרים הם חכמים מאוד. כנראה כך שהם ומיליונרים. הם מפורקים לחלוטין באנשים והם מסוגלים בקלות לחשב אישה אשר מתכוונת פשוט "לדלל על סבתא". אנשי מעמד אינם מגיבים למניפולציות דמעות, היסטריה או סצנות של קנאה. לכן, התוכן חייב או יש מיומנויות משחק יוצא דופן, או להיות כנים ופתוח, אז לא יהיו שום בעיות עם צביעות צביעות ומיותרות.
  • מצב מצב לא יחפש אישה. אין לו זמן למשחקי העשרה הרומנטיים האלה. היחסים בין החסות והתוכן הוא המסקנה של החוזה. אף אחד לא כובש אף אחד. רק שני מבוגרים אנשים נפגשים ודנים במונחים של "שיתוף פעולה". בנוסף, העסק המיליון או המצליח לא צריך להוכיח שהוא הטוב ביותר. אם הוא יכול להרשות לעצמו את התוכן, אז זה כבר מדבר על רבים.
  • הוא לא רוצה להיות עם "חזק ועצמאי". אלפא-גברים לא צריך יריב, אבל אישה, מתוק, עדין וחלש. רק אז הוא רוצה לתת לה מתנות, לעשות מחמאות ושמחה בכל דרך. אם אתה רוצה לנסות לנהוג מיליונר "מתחת לעקב", אתה יכול מיד להיפרד ממנו. זה בבירור לא יאפשר לך. הדבר העיקרי במערכת היחסים יכול להיות רק.
  • בנות שרוצות להיות מפורטות צריכות להיות מוכנות להתפתחויות כאלה. תחשוב אם אתה יכול לקבל את התכונות האלה הטמונים כמעט בכל הגברים שהשיגו משהו בחיים.

    דיוקן של חסות טיפוסית

    אז, עם איזה סוג של תוכן זכר לעתים קרובות צריך להתמודד? אנו נעשה דיוקן של חסות טיפוסית: זהו אדם בוגרת שהשיג משהו בחיים ויודע את עצמו. הוא לא יכול להיות מראה נעים, אבל משהו בו יהיה להקסים ולמשוך. זה נקרא כריזמה. היא טבועה לכל האנשים המצליחים, אחרת הם פשוט לא יהפכו עשירים כל כך, אם הם לא היו מסוגלים לבני שיחים מקסימים והסביבה.

    הוא תמיד עסוק, חייו רותחים ולא עומדים במקום. הוא טבוע באיכויות כאלה כמתוכדות, תחרות אור וביטחון עצמי. אדם מוצלח תמיד בוחר את כל הטוב ביותר, הוא חל על הילדה. ולכן להיות קרוב אליו, אתה צריך להתאים את מעמדו.

    Просмотров: 83 | Добавил: clitusohzyma | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar