MENU

20:46
הרושם הראשון הוא הדבר החשוב ביותר: כמו Scriber חייב להתנהג בשלבים הראשונים של הפגישה עם הלקוח החדש

עבודה בליווי כוללת את הבילוי עם המדינה העשירה והגברים. אולי זה יהיה הפגישה הראשונה והאחרונה שלך, ואולי הלקוח ילך לקטע הקבע. עם זאת, מכל תאריך יש צורך לסחוט את המקסימום, ועל כך יש צורך להילחם בלקוח מהדקות הראשונות, כך שהוא רוצה לבלות את כל הזמן איתך. במאמר, אנו מחשיבים כיצד ליווי חייב לספק ללקוחות. זה חשוב כל, אפילו ממבט ראשון, שטויות קטנות.

ברכות

זה מה שכל מפגש מתחיל. אין ספק שאתה לא צריך להתקרב לגבר עם ביטויים דומים: "היי, אני קטיה, אני עובד בסוכנות" ירח ". היום אני אלווה אותך לאירוע. ובכן, בוא נלך, מה התוכנית שם?"כמובן, כל אחד מכם מבין את התפקיד שלך ומי באמת, אבל אתה צריך להיות שחקנית קטנה, ואל תשים אדם בעמדת חסרון מול היכרות ועמיתיו. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

עדיף לחייך פשוט רחב, להגיד שלום, אתה יכול אפילו להאכיל את היד שלך לנשק, וזה לא יהיה יותר מדי לעשות מחמאה זכר או להביע הערצה למקום מפגש יפה (מכונית יקרה, מסעדה שיק, יאכטה ו בקרוב).

מראה חיצוני

ליווי בחו"ל... ליווי כדור...

אתה צריך להתלבש כך התלבושת מתאימה לפורמט של האירוע או תואמים את ההעדפות האישיות של הלקוח. מעמדם של הלקוח "רציני יותר", פחות אתה צריך להיות ברור כי אתה לשפשף, כי האוליגרכים אישים מפורסמים מבושלים מאוד על המוניטין שלהם. אתה צריך להיראות הגון, אבל באותו זמן מינית ומושכת. ולאחר מכן להשאיר בגדים כנים עם צוואר עמוק עבור מקרה אחר. תאר לעצמך שאתה מתלבש על מינוי. התלבושת צריכה להיות נשית, מדגישה את כל היתרונות שלך ומסתתרת את הפגמים של הדמות.

טיפול ותשומת לב ביטוי

אם אתה חושב שאתה מוזמן לאירוע או לפגישה כמו "תערוכה" אז ישבתי ומרוצה מיופיו, אז אתה מאוד לא בסדר. לא להפעיל את מצב הבובה ללא נשמה וטיפש, להיות יוזמה! גברים לשירותים פנויים כתובות כדי לקבל את מה שחסר בחיים רגילים. וזה לעתים קרובות תשומת לב יסודית, ללטף ולטיפול. מן הדקות הראשונות של הפגישה, להראות לו שאתה רוצה לדאוג לו ולעשות משהו נעים: אנחנו שופכים כוס מים, אני שואל איך הוא נפל את היום, כי הוא כל כך עייף ועצוב, הוא הוצע לאסוף חולצות בשבילו לבסוף. כל אדם יעריך סימנים אלה של תשומת לב ורוצים להישאר בחברה שלך יותר.

התנהגות ותקשורת

אל תחשוב כי המפתחות ההוראה על ההתנהגות שלך יבואו הלקוח: לך לשם, לעשות את זה, תגיד את זה ... זה לא ייתן לך פקודות, ולכן מן הדקות הראשונות של תאריך הם יצטרכו לאלתר ולחשוב על עצמו, איך להאיר את הזמן הפנוי שלך, אחרת הפגישה יסתיים מהר מאוד. להתכונן לתאריך מראש, למידה הלקוח ככל האפשר. מרתק אותו בשיחות, נסו לעשות את זה כי זה אומר יותר. אם תראה כי ללקוח אין תוכנית ברורה, מציג את היוזמה, מציעים לך לבקר במקום או רק לנסוע דרך עיר הלילה. העיקר הוא לא באמבבה. התפקיד שלך הוא למנוע את הלקוח להיות משעמם בחברה שלך. אם התאריך הופך להיות רע, אתה יכול אפילו לסמוך על פגישה או יניקה עמדות.

דברים חשובים קטנים שיעזרו לך לעזוב רק רושם נעים

הרושם העיקרי של אדם מורכב ממגוון גורמים. מה שראוי לשים לב להתחלה, על מנת לפגישה עם הלקוח להיות מובטחת כדי להצליח והוכיח להיות די טוב או חוזר:

  • הצג דייקנות. ניתן לתכנן את הלקוח תוכנית מיוחדת או אירוע חשוב, באיחור שבו הוא יכול להפוך לבעיות, ולאחר מכן נסה להופיע בזמן. למה מיד לאכזב את הביטוי של האדם של חוסר כבוד.
  • נְאוּם. אם יש לך מילים רבות של טפילים "דיבור כפרי", תצטרך לעבוד, אחרת הלקוח יכול בקלות לסרב לצאת בדקות הראשונות.
  • לא להגזים את המשחק במשחק. כמה אנשים מרגישים שקר הרבה. ולכן, אם אתה לא יודע איך להסתיר רגשות, ואז להגביל התנהגות נייטרלית חיובית. גברים הולכים לעבר אסקלס רק לתקשורת כנה, ולכן מנסה למצוא משהו מעניין בעצמם בכל לקוח, כדי לא להעמיד פנים. אז תוכלו ליהנות מהפגישה.
  • חוש המישוש. להימנע מתבדחות בלתי הולמות, בעיות ועדים caverzny, אשר יכול להוביל קונפליקטים, אחרת הפגישה יכול בסופו של דבר מהר מאוד.
  • אין מבקר. גברים ברוח אינם נסבלים. על כל מה שהלקוח אומר, ממשיך או תגובה חיובית או נייטרלית. אל תעז להראות אי שביעות רצון או בוז, אין תגובות על המראה שלה, פעילות או סגנון תקשורת. זכור כי אתה עדיין בעבודה.
  • באמצעות הצעות אלה, אתה יכול להסתכל כראוי מול אדם ולהשאיר לך רושם טוב עליך. יכולות קבצים - 50% מההצלחה והמפתח להמשיך. החזקים יותר האיש מרתק בהתחלה, ההרכב הנעים ביותר של הרוח שיעשה זאת, ולכן, אתה יכול לספור לפחות את העצה הטובה.

    Просмотров: 260 | Добавил: clitusohzyma | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar