MENU

09:50
איך כן כדי לדבר עם יש סקס איך אנשים רגילים להביע את חדר האמבטיה כראוי: בחר תנוחות וליצור אווירה

במקום לאדם מעולם לא היה מין במים, אז הוא בהכרח לחוות את זה כדי לעשות אהבה אפילו כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, אלמנטים אקווה. כדי להבין איך לקיים יחסי מין בחדר האמבטיה, כך שהוא נותן הנאה, נראה שזה לא הולם, עדיף לנצל להלן.

התוכן של המאמר

1 איך, באופן כללי, קיום יחסי מין בחדר האמבטיה: טמפרטורת המים הנכונה 2 להגביל את כמות המים 3 שימוש קוסמטיקה נכונה 4 איך כמו ורדים לקיים יחסי מין כמה חושבים, חדר אמבטיה: אמצעי בטיחות 5 עירור רֵיחַ 6 יצירה אווירה רומנטית 7 תן שבירת פרלוד 8 הפעל בתכנית עיסוי 9 נכון לתפוס - הוא ביסודו 10 סוף עבור חדרי שינה 11 תנוחות למין בחדר האמבטיה

איך לקיים יחסי מין בחדר האמבטיה: טמפרטורת המים הנכונה

טמפרטורת המים חייבת להיות נוחה. בפני עצמו, ולא את הראשי המטרה - לעשות אהבה, ולא רק לקחת את האמבטיה, ואז טמפרטורת המים צריך להיות מתחת 50 מעלות., כך שמים רותחים לא קטעו את ההתרגשות. אבל לא לטפס לתוך מים חמים, אתה צריך בחדר.

להגביל את כמות המים 2

החוק הארכימדיאני טרם בוטל, כך, על ידי צובר אמבטיה, שים לב כי יש צורך גם לזכות במים כל כך הרבה, כך שתי מספנות וגופים נעים באופן אינטנסיבי יעברו אותו החוצה. הערב יסתיים בכלל לא רומנטית ולא תצטרך לאסוף מים מהרצפה או להתמודד עם שכנים מוצפים.

להשתמש קוסמטיקה ימין 3

מתכוננים לערב רומנטי, הנשים בוודאי ברצונו כדי להפוך אפילו את האיפור המתון ביותר. לכן, היא עקרונית מאוד ליישם קוסמטיקה מבנית סופר שלא יזרמו בעיצומו של כיף. אתה צריך לנסות לא להרטיב את האדם אינו רק להתחיל, כרגיל, הרבה קיטור.

כנ"ל לגבי בחירה של מוצרי היגיינה, הם חייבים להיות Hypoallergenic, כך לא, בסופו של דבר, לגרום לגירוי במיוחד כמו רובנו קוראים כל הזמן מקומות רגישים. חומרי סיכה צריכים לקנות סיליקון מבוסס, הם נשטפים קשות החוצה יספק החלקה החלקה במהלך המין.

איך לקיים יחסי מין בחדר האמבטיה: בדידות בטיחות 4

לפני שאתה עושה בחדר האמבטיה, כמה חושבים, אוהב שמחה, אתה צריך לשטוף אותו וחיטוי. כדי לסגור את ציפוי נגד להחליק. כמו אמצעי מניעה, קונדומים עדיף לא להשתמש, כי במים הם יכולים להחליק או לשבור מים כלור.

עִירוּר ריח 5

עבור מצב רוח טוב, אתה יכול להשתמש הודאה ארומתרפיה. הכל כבר מזמן ידוע כי זה גם מספיק כדי לטגן את החדר עם שמנים אתריים של thyme, לימון, מושק, לבנדר, ורדים, יארו, גם אשכולית. ראוי לציין שהם לא רק להגדיל את הפעילות של sperms, ולבסוף לעזור להרחיב מינית מוראפון.

נוצר אווירה רומנטית

לעשות ערב לא ראוי לסייע כמה באים לידי ביטוי, אמנים שונים תכונות של רומנטיקה, כגון שריפת נרות, פעור בחלקים שונים, כמו אנשים נהגו להביע את חדר האמבטיה חדרים; דמדומים רכים מרחפים פגמים של מראה; פרחים יצירת לא מצב רוח טוב; מוסיקה נעימה.

עם נרות אתה צריך להיות מסודר במיוחד למפתיע לא לשפוך שיער או הלבשה תחתונה, קרועה רשרוש של תשוקה.

לָתֵת דיכוי ForePlay7

אז כל כך הרבה מאמץ גם בילה לשווא, זה שווה למתוח הנאה ארוכה יותר. תשומת לב ישירה למה יעזור בזה, כפי שכולם יודעים, איטי ומרגיעים, או מנוגדים, מרגש prelude. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי נהלי המים תורמים להרפיה מתי לטבול את עצמך בהנאה ולא ממהר.

להדליק בעיסוי התוכנית 8

מאז משחקים כאלה בדרך כלל קורים בסוף הערב, אחרי יום העבודה, אז שותף שההפתעה התכונן, יהיה מאוד מעריכים עיסוי מרגיע, לאחר מכן אתה יכול פשוט להגיע לאורגזמה. התחל טוב יותר עם אזורי פחות רגישים, כגון רגליים, כתפיים, ירכיים, נעים למדי לשדיים ארוגן, פטמות, איברי איבריינים וישבנים. דירות דיסקרטיות במרכז

היציאה הנכונה היא חשובה

פני השטח של האמבטיה הוא חלקלק מאוד, ואת המיכל הוא קטן, לכן, אתה צריך להתנהג בזהירות רבה, כדי לא להחליק להיפצע. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה מאוד עקרוני פשוט לקבל איך אנחנו תמיד לדבר איתך, את ההצגה הנכונה, נוח עבור socia.

סוֹף עבור חדרי שינה 9

לא, לשים את זה בעדינות, זה שווה את כל אבק האהבה שלו לעזוב איך אנשים רגילים להביע את חדר האמבטיה, אתה צריך שמור משהו לחדר השינה. ולא בחדר האמבטיה אתה צריך להתבונן קצת הגבלות בתנוחות וליטפות, ואז מדממות, בסופו של דבר, אוכלת הכל.

Posses עבור סקס בחדר האמבטיה

איך לעשות סקס בחדר האמבטיה, כך שזה לא מסוכן? מומלץ לתנוחות הבאות:

כמו כלב. אולי העובדה שהשותף צריך להישמר מאחורי הצד, כפי שאנו מביעים, חדר האמבטיה, על התמדה, צריך להיות שטיח סיליקון.

לספק את המטרות שלך בישראל יסודי, אם אתה ילדה אלגנטית מ בלארוס. לעבוד בישראל היום בפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 2,200 $.

עבור הנאה רבה יותר ארוטיקה, הגברת יכולה להיות מאחור, ולכן חבר יהיה גם חדר יותר לתוך הנרתיק. עוֹמֵד. לנוחות, השותף הגרוע ביותר, כראש, רגל הירכיים של השותף, והשני נשען על הרצפה, עם כל זה שותפים בפנים זה לזה. גבר, בסופו של דבר, יכול לגדל גברת, כך שהיא עטיפה את רגליו ונראה שהיא מקפיצה בעמדה כזו. "פילגשו של החוק". השותף נפל על גבו, הגברת של הזרם יושבת עליה מלמעלה, ועל עצמה מסדירה את עומק החדירה, אחרי הכל, חבר בנרתיק. מאז הידיים של אדם בשלב זה הם לגמרי בחינם, הוא יכול גם לעורר טוב יותר את השותף, ליטוף את שדיה ואת הפטמות, גם להשפיע על הדגדגן הן אצבעות והן מטוס מים. "מפלי הניאגרה". נראה שיש לשבת בחדר האמבטיה, הרגליים נמתחות. הגברת היושבת על הזין שלו מלמעלה. משלים את ההנאה של מטוס מים מן השקיית יכול. בחור, לשים את זה בעדינות, מכוון אותה לגברות של איברי המין. עוֹמֵד. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי עבור אוהבי מין "במהירות". הגברת מסתמכת בידיו על הקיר, בעוד שהאיש נכנס גם לזה מאחור. ידיים הוא רק הגרוע ביותר בירכיה ולחץ עליה אותם. "קַרחוֹן". שני השותפים עומדים בחדר האמבטיה. גבירותיי רגל אחת נמצאות סוף סוף בצד של חדר האמבטיה, 2 לעמידות. ציד מאוד להקצות מה אדם מחזיק גברת על הירכיים. כדי, בסופו של דבר, לקבל יותר הנאה, הגברת צריכה לחזור ככל האפשר.

Sexologists מייעצים לך להשתמש בשחייה משותפת בלבד התחממות, בעיקר להעביר לחדר השינה שבו אתה יכול לשכפל כל מעשים ללא חשש לבריאותם. לוקח את האמבטיה עם האהוב ללא שם: אדם, אתה יכול בקלות ליהנות מקרבתו, קידה ומגלגל את גופו, סקס אוראלי.

יכול להיות סקס בחדר האמבטיה, להיות תענוג גדול, מאשר יהיה פתאומי, אז אתה יכול בבטחה להצטרף השותף שלך במקלחת. וזה אפילו לא הכרחי ולשמוע על העובדה כי לפני מבוכה של המים ניתן להשתמש בעבר, אתה יכול לארגן מתולתל מאולתרת: ובכן, מינית הסרת ברביקיו, חזייה, ומאוחר יותר מסבך. אתה יכול פשוט לנזוף שותף, לזרוק מגבת גוף עירום.

במקום שיש רצון, באופן כללי, להתקלח, כפי שכולם יודעים, אהובים, זה עולה במיוחד לזרוק את הדלת ajar או להתקשר לזה ולבקש סיידל סקרנות חצי השנייה וגם רצון לעשות חברה.

בניגוד, אתה יכול לקיים יחסי מין על מכונת כביסה או על מכסה טואלט. מצוין מאשר בחדר האמבטיה יש מראות המסוגלות לשקף את ארנקים של הגוף. זה הולך וגדל. אתה יכול לקיים יחסי מין כמעט בכל מקום. כאשר התהליך מלווה באדרנלין בשל העובדה שאתה עושה משהו אסור, רגשות החריפו לפעמים.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשות וילדים. קל יותר לבחור Escourtress, אשר יהיה להדגיש את המותג ולאסוף חברה נעימה.

לכן, להתחיל עם סקס בחדר האמבטיה, לא לעצור על בדיקות זה שביל!

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי המין.

סקס בחדר האמבטיה - צעד ראשון על נתיב הניגוד בחיי מין. אני ממליץ בינוני, בסופו של דבר, להביא סקס מהמיטה מעבר לגבול חדר השינה. ציד מאוד להקצות מה מאמין, לכל בית יש חבורה של מקומות שבהם אתה יכול גם לעשות רק סקס יוצא דופן. במקום לקנות נדנדה מיוחדת לאהבה מרקי בחנות סקס ... בשאלה של סקס, הכל מוגבל רק לפנטזיה שלך. איך לעשות אהבה לא רק בחדר האמבטיה, תלמד מן המאמר הבא שלנו על הקישור. ויקטוריה Fomanaexpertdorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

Просмотров: 91 | Добавил: clitusohzyma | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar