MENU

20:46
5 win-win technicians כמו רובנו התרגלו איות, עיסוי ארוטי

מהצד, נראה כי עיסוי ארוטי לא קשה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אתה מלטף את השותף עם הידיים שלך, מרווה את הגוף, את הדבר העיקרי, לא מתחרט, כפי שכולם יודעים, שמן אתרי. בפועל, איך אנחנו מביעים, עובד מקצועי של סלונים Eurotechnical יש כמה טכניקות של עיסויים. תוצאות מרשימות והכנסות מעולה מושגות על ידי שיפור. לקוח מרוצה כבר זמן רב להיות הידוק שוב ושוב.

חוקי עיסוי ארוטי

זה עבור בן זוג הוא יפה, כמו אנשים רבים חושבים, פשתן ארוטי ומשיכות חיבה ביותר, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר חלקים רגישים של הגוף. אורח הבקתה משתוקק מעובד הרגשות החדשים ביותר, וכפי שכולם יודעים, גאות חושנית. טכניקת יישום שגויה יכולה להוביל ללקוח אי שביעות רצון.

מעסים חדשים מפחדים, באופן כללי, כדי לטעות. אני באמת רוצה להדגיש מה ההליך של מומחה יעזוב, כפי שהיינו מדברים, לא מרוצה מוסרית וברמה הפיזית.

הנה שגיאות לא חוקיות במהלך מושב של עיסוי ארוטי: https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%92%d7%91%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/

  • לחץ מופרז בכליות;
  • השפעה נוטית על עמוד השדרה;
  • רגשות כאב במהלך ההליך;
  • פצע את העור של טבעות אורח, צמידים או מסמרים ארוכים מאוד;
  • הפרה, כפי שהיינו מדברים, מגע פיזי בין העובד לבין הלקוח בשיא אופוריה.
  • הנאה ללא פעילה של Sotitie - המטרה העיקרית של כל טכניקות עיסוי ארוטי. זה אפשרי כי אתה צריך להביא אורח לשיא של אושר, רק אז הוא יהיה שוב, לשים את זה בעדינות, לבקר במוסד.

    עבודה בסלון e... Aquamassage: Slyong... 5 הטובים ביותר, וכפי שאילנו כל הזמן אומר, טכנאי רגיל, כמו אנשים רבים חושבים, עיסוי ארוטי

    חוסר הניסיון בתא לבדם אינו מחויב להפחיד גברת. אם אתה רוצה, אתה יכול ללמוד איך לעשות, כפי שכולם יודעים, כל הפגישות, כפי שהיינו מדברים, מיוחד וחושני. המעסים המקצועיים אמרו, איזו טכניקות, לשים את זה בעדינות, צריך להיות שולט על ידי בנות חדשות:

  • סאקורה סניף - שיטה עתיקה, זה הפך, כדי לספק אדם בהנאה ללא מגע מין. בארץ השמש העולה, טכניקה זו נחקרה כמו אנשים רבים חושבים. עכשיו זה יכול גם לשלוט כל דבר שאישה. עיסוי נעשה, לבסוף, את החשבון של ניגוד הנשימה. לסירוגין נשימה חמה וקרירה, אתה יכול להביא את הלקוח איך רובנו רגילים לדבר, אקסטזה לא מרוסנת. בסיסי, לבחון את הקצב ואת המרחק הדרוש להתרגשות מיוחדת מן האיש.
  • נשיקה צרפתית. אישה כלומר לומר עם ספוגים, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, תותים מגניבים, כפי שהוא מתחיל לגעת חלקים חושניים ביותר של הגוף. נראה כי אישה יפה מכסה את נשיקות העור. ואפילו לא צריך לומר כי במיוחד נוכחות של נשימה חמה בקרבת מקום. זה לא מציאותי להישאר, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, פלגמנטיקה כאשר, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, כזה טכניקה עיסוי.
  • עיסוי שדיים. לבסוף סוף סוף אתה צריך לחשוף פטמות. בנות חדשות הם ביישנים לבסוף לספק שירות זה, אבל רק את העלות של הפגישה היא פעמיים גבוה כמו עיסוי קלאסי עם הידיים. Admin, לבסוף להזהיר את הלקוח כי כדי לגעת עובדי החזה למעשה אסור. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה שאתה יכול להיכנס לשחורה רושמת פלסטיק. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי במהלך ביצוע אתה צריך להשתמש שמן חיוני נעימה בכמויות גדולות.
  • לינגאמה או יוני. הטכניקה הראשונה מיועדת עבור חבר 'ה, וכן בראשות, 2ND מיועד למבקרים של הגברת. כל תשומת הלב משולמת כדי לדבר על אזור INGUINAL, פני השטח הפנימי של הירכיים. טכניקה חושנית מאוד מרגשת.
  • גן עדן טרופי. עיסוי נעשה באמצעות איך כולם יודעים, ריחות הדר. האורח ברמת המחשבות מועבר למקום גן עדן, והוא נהנה. טכניקה זו מציעה ביצוע ארוך טווח, מ 90 דקות.
  • הכל לעתים קרובות גברים לבחור עיסוי בארבע ידיים. זוהי חלום תת-מודע, שכן אנשים משמשים להביע כל נציג, שכן אנשים משמשים להביע, קומה חזקה - להיות בחברה 2, כפי שרובנו רגילים לומר, נשים מקסימות כי למעשה להיות עירום.

    נערות חדשות לא צריך לפחד ללמוד את הטכניקות החדשות והאחרות. המפגשים המרגיעים יותר יכולים להציע את העובד של התא, כך הרווחים שלה גבוה יותר.

    Просмотров: 331 | Добавил: clitusohzyma | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar