MENU

07:39
3 צעדים חשובים כדי לקיים יחסי מין עם הנאה שוב

היעדר קרבה אינטימית לזוג הוא הנושא הנפוץ ביותר שבו שותפים לבוא סקסולוג. אם אין לך מין במשך זמן רב, אז זה לפעמים לא קל לחזור לחוט זה. יש תחושה של נוקשות ואילוצים, אם אתה שם הכל על Samonek, אתה לא יכול רק לקלקל את היחסים עם שותף, אלא גם לקבל דשא מוסרי רציני. 3 צעדים חשובים יעזור להתמודד עם הבעיה, אשר ישמח ליהנות ממך.

התוכן של המאמר

1 תשוקה נעלמת לפעמים 2 3 צעדים להנאה ממין

הלוואי לפעמים נעלם

האדם חי בעולם דינמי, הכל מסתובב סביבו במהירות עצומה. לא רק תוקף סביב, אלא גם את העולם הפנימי שלנו. ואם אתמול היינו בטוחים 100% בכל אמת, היום הכל יכול להשתנות בשורש. זה קורה ביחסי מין.

אתה יכול להפסיק לרצות שותף או שהוא, זה קורה והוא לא משהו מתוך סדרה של יוצא. סיבות זה יכול להיות הרבה. הם מחולקים בדרך כלל למספר סוגים.

פִיסִיוֹלוֹגִי

אלה כוללים שינויים של רקע הורמונלי, מחלות חמורות, פעולות, הזדקנות של הגוף. ב 50 שנים של סקס, אני רוצה פחות מ 30-40 שנים.

לחץ

בחיים המודרניים, מתח מרים אדם בכל תחומי הפעילות: עבודה, קשרים אישיים, תחביבים. במבט ראשון, השפעתו ההרסנית היא כמעט מעיניה, עם זאת, אחרי כל הזמן, בעיות חמורות מופיעות.

האדם מתחיל בהדרגה להפוך נוירוטי, אשר מאבד את הטעם לתענוגות מוכרים, אפילו כמו סקס.

משבר יחסים ומשבר אישי

יש מצבים שאדם מפסיק לרצות לרצות שותף, אנשים אחרים בשבילו לא איבדו את ערעורם.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה נחמד יותר להזמין eSquiten, אשר יקצה מעמד ויאוסף חברה נפלאה.

במובנים כאלה, האנרגיה מותשת, היא חסרה זאת, היא פותחה במהלך האינטראקציה של זה. לרוב זה קורה ביחסים הרסניים, שם חוסר אמון שולט, פחד תוקפנות ואי הבנה.

אם היחסים נעלמו אחד עם השני במערכות יחסים, בעיות במין נובעים לעתים קרובות בקרקע זו. שותפים מפסיקים להקשיב ולכבד אחד את השני. אנשים במצב כזה יכול להפסיק לצפות בעצמם: הם זוכים עודף משקל, לא לשקול את זה הכרחי ללבוש בגדים מסודרים ולבצע נהלים היגייני.

במצבים כאלה, חשוב לא לתת להמרחק אחד מהשני, להעביר את הבעיה, ולנסות לפתור אותו יחד.

3 שלבים להנאה מ סקס 3

כדי ליהנות שוב תענוג שוב, זה הכרחי לא רק להביא את המצב הגופני שלך בסדר, אלא גם לטפל רקע רגשי. שלושה צעדים עיקריים יעזרו:

מדיטציה: זוהה הצורך הבסיסי שלהם

כיום, המדיטציה משמשת להקים תחומים שונים של חיי אדם. זה מאפשר לך למקם רגעים חשובים במקומות, משמש פריקה, עוזר לזהות אשפה חשובה וריקה. נערות ליווי בהרצליה

להביע מילים פשוטות, מדיטציה לגוף שלנו ותודעה היא פריקה. זה פריט זה חשוב במיוחד עבור אלה שלא היו עוסקים מינית במין ולא מרגיש תשוקה. אם זה לא נעשה, אז אתה לא יכול לחכות לאורגזמה הרצוי, כי המוח יהיה עוסקת במקרים של לחיצה ולא תוכל לתת את הגוף הדחף הדרוש.

אם במהלך socia אתה מעונה על ידי מחשבות מוסחות, הגיע הזמן לשים אותם בסדר. מדיטציה מסייעת להחזיר את האדם כרגע, לחיות את חייו עכשיו, לא פעולות עתידיות או בעבר.

בנוסף לעובדה כי מדיטציה חיובים כוחות, זה מקטין את רמת הלחץ ומסייע להרגיש מאושר.

חשוב לתרגל יחס מודע לכל מה שקורה בחיים. לפני סקס, אתה רק צריך לשכב במיטה בלי בגדים, לשים לב איך אתה תרגיש בנקודות מסוימות. להרגיש איך הגוף שלך הוא הגיב למגע של מצעים. זה מודעות שמשפיעה על רגשותינו הנעימים במהלך יחסי מין.

מדיטציה תסייע לזהות צרכים שלא נסגרו בשל כל הנסיבות וממשיכים להפריע לך, מפריעים ליהנות מהחיים.

אנו מגדירים שלוש דרכים להשיג מטרה חדשה

לאחר המטרה זוהתה על ידי מדיטציה, אתה צריך להחליט על איך להשיג את זה.

סובייטי שאינם פנסים וחוסר מידע הולידו לדעה שקרית כי ליווי הוא עכשיו משהו, חובה, אז, מה שאתה צריך להעביר. עם זאת, לעתים נדירות יש למידע כי ליווי שירותי בישראל אין כללי לחלוטין עם זנות.

חשוב להדגיש שלוש דרכים.

הראשון: המטרה לגיבוש היא ברורה במיוחד. כדי לעשות זאת, עליך לציין פרמטרים דיגיטליים וזמני. לאחר המטרה ברורה במיוחד להגדיר, תהיה לך הבנה איך לעבור אליו.

גישה כזו תאפשר לא לרדת מהדרך. אם אתה שם מטרה מופשטת, אז זה יהיה קשה להשיג, שכן לא תהיה הבנה ברורה באיזה כיוון לזוז.

הדרך השנייה: לזרוק אתגר עצמך. אדווין לוקק והארי ליטם עוסקים במחקר של השגת מטרות במשך יותר מ -35 שנים. הם מייעצים להם לשים מטרות מורכבות לפניהם, אשר לא יהיה קל להשיג, אבל אולי. מדי, מטרות פשוטות אינן מסוגלות לשמור על עניין של אדם במשך זמן רב, כי הם אינם דורשים ליישם כל מאמץ בצד האנושי.

גם מטרות עבודה ונסוגות, יש להם אופי demotivative. אם אדם לא שם לב לתוצאה הגלויה מפעילותו, הוא יפסיק בקרוב לעשות את מה שהוא עשה ונסוג מן המטרה.

משימות מורכבות, אך בר השגה, לגרום לאדם להיות גאה בעצמו על כל הצלחה שנעשתה על ידו.

דרך שלישית: ריסוק מטרה גדולה לתוך כמה קטן. אם אין מחשבות כדי להשיג את המטרה, לנסות לפרק אותו לתוך כמה קטן. אם זה לא נעשה, אז האדם יכול להתחיל לתקוף פחדים וחוסר וודאות משלהם. בשלב זה, המוח יכול להתחיל לרמות את בעלו, משכנע כי בשלב זה של החיים יהיה טוב, כי אין צורך לעזוב את אזור הנוחות ב לא ידוע.

אל תדאג, מחשבות כאלה מופיעות בכולם, כך המוח האנושי מסודר. כדי להיפטר מפחד, יש צורך לשתף מטרה גדולה יותר עבור קטן יותר ולחפש אותם, בהדרגה נעה לקראת הישגים גדולים.

איך אתה יכול לעשות במהירות משהו כדי להשיג את המטרות שלך שנבחרו על ידך

התיאוריה היא בהחלט חשוב להבין את החומר, אבל עכשיו אתה צריך ללכת לתרגל. לאחר שהמטרות נמסרו, להתחיל לעשות משהו כדי להשיג אותם. לעתים קרובות אנשים מחפשים תירוצים למה הם לא יכולים לעשות משהו. לא לחפש את הסיבות לכך שאתה לא מרגיש מיני או שאתה לא במצב רוח, לקחת ולעשות משהו נעים לשותף.

זה לא שווה לעשות בעיה אם זה כבר מוגדר, יש צורך לדון עם שותף מה קורה. גם אם הנושא הוא כל כך מביך וחריף כמו חוסר תשוקה מינית, יש לדון על מנת לא להתרחק השותף אפילו חזק יותר.

עוד לאדם לא היה מערכת יחסים אינטימית, חזק יותר הוא שימש כדי להתמודד בלעדיהם. במקרה זה, השותף מתחיל לאבד עניין ביחסים אינטימיים, זה לא מעוניין במחצית השנייה, הוא לא רוצה לשים לב אליה.

אבל אל תשכח שזה המין שהוא אפרודיזיאק הטוב ביותר, כך הם עושים יותר, כך אני רוצה יותר. אינטימי הוא מפתח שעון לליבידו, עוזר לייצר הורמונים וגורמת לאטרקציה מינית.

Просмотров: 613 | Добавил: clitusohzyma | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar