MENU

02:30
12 הרגלים שפוגעים בחיי הסקסים ביותר שלך

Sexologists זיהו כמה סיבות המסוגלות באופן משמעותי להפחית את איכות הקרבה אינטימית בקרב אנשים בריאים לחלוטין. זה כל כך אני הרגלים שהפכו לחלק מסגנון החיים כמעט כולנו.

התוכן של המאמר

1 לא לזלול 2 לא להיות מחבב מזון מלוח 3 לחץ על הלחץ 4 לא לפספס את הקדמה 5 אזור אזור לא מכשול 6 לא להביא סקס איך אנשים משמשים להביע, עצוב הֶרגֵל 7 לא שותקים על שלך - 8 לא להיות discouraged עקב גוף משלו 9 לא להתעלל אלכוהול 10 לא להתחתן קרועה 11 ראה את המותניים 12 לא מעשנים

לא לדכא אותי

אם אתה חובב "לא בריא" מזון, אז הגוף שלך באותה מידה צובר רווי וטרנסגירה, סוכר רגיל, מעודן פחמימות.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. שוב ושוב, לקוחות - בחורים משגשגים המבקשים להביט בחגיגה, הליכה ישירות מתחת לגברת יפה. זה להרוויח מספיק, ולאחר מכן כדי להבטיח לחלוטין את כל מה שאתה צריך.

כתוצאה מכך, כל זה משפיע על זרימת הדם, וכתוצאה מכך, ב בריאות מינית משולבת. זה יהיה רע אם לא הבחין במה לא סופר אותך, איתך לאורך זמן זה ייראה חרב, ותנועות פעיל במהלך המין יתחילו במהירות לוקח. מסרבים צ 'יפס וחטיפים, להיכנס יותר ירקות, פירות, חדש מיצים וחלבון ירקות (טופו, זרעים, שעועית, אגוזים). כפרס תזונה בריאה למין קבל אנרגיה נוספת.

לא להיסחף משם אוכל מלוח 2

צריכה מוגזמת של סחורות מלוחות מגדילה סיכוי כדי לקבל את לחץ הדם הגבוה ביותר, באופן יחסי הפוך הליבידו שלך. נסו לא לקחת את הסחורה ארוז המכיל עודף נתרן, ולוודא כמה מלח להוסיף את האוכל שלך. זה מקורה נסו ללכת לזה אינם מכילים מלח, תבלינים טבעיים עם תבלינים עשבי תיבול ארומטיים.

מזויף stress3

חרדה ארוכה, מתח לא רק לדכא דמעה. כאשר ההורמונים המיוצרים באורגנות שלך באורקונימיות שלך זמן הלחץ, הם נראים לערער את בריאותו של אורגוניזם ולהרוג את הרצון לסיים מִין. אם אתה לא יכול סוף סוף למנוע מקור ניכר מטריד אותך גירוי, לחשוב על שיטות מתאימות להתמודד עם המצב שלך. קח זמן לטיולים קבועים בפארק, שיעורי יוגה או אחרים שיטות מרגיעות, צפייה לא קומדיות רעות והילוכים הומוריסטיים. בחר את עצמך מה אתה יכול להיות, לקחת, להירגע ולהסיח את הדעת מתח situacea.

לא לעבור את prelude4

סקסולוגים מאשרים את ענייני הכנה שפע סקסי הוא מסוגל לעשות חיים אינטימיים טוב יותר בהירים. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שבאחד מחקר באמצע החבר'ה והגברות היו סקר ביחס לאינטימיות שלהם חַיִים. 8700 אנשים אישרו כי מבוא למין, כפי שכולם יודעים מינים שונים גירוי באופן משמעותי, באופן כללי, מאריך את הזמן של המין שלהם. אוֹנָנוּת, סקס אוראלי, צעצועים שונים ו fixtures הם בלתי נדלים מקור ההתרגשות. אל תזניח אותם.

סקס התעסוקה אינו חובה 5

כאשר החיים הופכים מאוד דינמי צבוע דקות, סקס כדי לדבר יכול להיות fri הראשון, אשר תוכל להכות את שלך רשימת "מקרים דחופים". איך זה לא היה מוזר, אבל אבל קרבה אינטימית חייב להישאר ערך ביחסים אישיים. זמן תכנון למין למישהו ייראה פעולה פרגמטית, אבל זה יעזור לך לא לדחות כך אירוע ראשי. לכן, לעשות סימן בלוח השנה שלך מקל על תוכנית זו, אשר יהיה כך לדבר, כפי שרובנו התרגלו לדבר, לא כליל וכך לדבר יוביל את רוב תכופים "פגישות" במיטה.

אל תביאו סקס איך רובנו התרגלו לדבר, עצוב הרגלים 6

אותו, ממולא על ידי Okomin, מעשים במיטה גלגול בשגרה, ואתה אפילו לא מבין את זה. לצאת מזה הקודש, הניסיון כאילו עמדות סקסיות חדשות, לעשות אהבה ב צפוי מקום או לפחות בזמן כזה שבו אתה לא רגיל לעשות את זה. לְהוֹסִיף ב צעצוע מין היומי שלך, עיסוי ארוטי, פשתן סקסי, שלך מוט סקסי יהיה רווי.

לא ברירת מחדל על שלך תשוקות 7

אם משהו בשבילך לא אוהב בחיים האינטימיים שלך, או יש פנטזיה, את הרעיונות החדשים ביותר שאתה רוצה לדבר כדי לבדוק את זה עם שותף או שותף. אל תדאג לתגובתם, לחשוב על רגשות וצרכים משלו. הכנות שלך יכולה להביא פירות בלתי צפויים, פתאום מתברר כי חברה או חברה כזאת יוזמה, ויש להם גם כמה משאלות מיוחדות.

לא להיות discouraged עקב Body8

השקפת העולם של הדמות שלו ואת הביטוי של שאר על חשבון זה להשפיע באופן משמעותי את הביטחון שלנו על עצמך. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי כאשר פסקי הדין האלה רע, ההערכה העצמית שלך, כמו גם תשוקה סקסית, מקבל מכה חזקה. להיפטר הרגלים לענות, ולשים את זה בעדינות, לדכא את עצמך עם מחשבות על חסרונות צוותים. להתמקד בתכונות כמוני על עצמך. אוהב את עצמך, זהיר לגבי עצמך, לנסות לבזבז זמן רק עם אותם אנשים שאיתם אתה מרגיש נוח ובטוח.

לא להתעלל באלכוהול 9

חלק היין או בירה עשוי לעזור להירגע אבל עודף אלכוהול הוא מסוגל לאלץ אותך ליפול ולהירדם ביותר לא נכון. יש בעיה אחרת שניתן לגעת - Outlou אתה לא זוכר מה קרה במיטה ביום הקודם. גברים, ב שגופו הוא מאוד, כמו אנשים רבים חושבים, הרבה אלכוהול, לעתים קרובות לא יכול לשלוט שלהם סופיה. הם או בהצטיינות מוקדם מאוד, או לא יכול להיות בוגד התחיל. דירות דיסקרטיות במרכז

לא להתחתן 12

אם אתה לא, לשים את זה בעדינות, לקבל מספיק לישון, אתה יכול, זה הפך, לאבד אינטימי תשוקה ומורדת משמעותית את רמת הכניסה המינית.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. שוב ושוב, הלקוחות הם בחורים מוצלחים שרוצים להסתכל בהצלחה בפגישה, הליכה ישירות בהישג יד עם גברת מרהיבה. זה להרוויח זה די די, על מנת לספק באופן מלא באופן אישי כל הדרוש.

אחד המחקר הראו שגברות שהוציאו בחלום הניח את זה זמן מנוחה לקבל יותר הנאה ממין ורצונם לקרבה מופיעים לעתים קרובות יותר.

ראה עבור המותניים 11

סולם סולם מציין מעט יותר מאשר באופן מסורתי? אם אתה ירידה כמה קילוגרמים, אתה יכול להיות הכי מהיר מתיחה במיטה. בפרט, נראה כי דאגה גברים. ואפילו לא צריך לומר כי המחקרים של sexologists הוא אמר כי גברים אשר מותניה יהיה, עלה על 100 ס"מ, לעתים קרובות יותר סימנים של אי-פונקציונליות זיקפה, אם גבר עם הבטן שטוחה ביותר.

לא לעין 12

רשימת הנסיבות שבאמצעותו בריאות פוגע עישון מאוד ארוך. הינכם מתבקשים לשים לב כי אחד pt הוא חד כך לדבר. חומרים מסרטנים בטבק להשפיע על זרימת הדם לחץ דם, אשר גם מסוגל להתקשר, כפי שרובנו רגילים לומר, בעיות סקסיות, במיוחד שם, כפי שכולם יודעים, זכר.

ויקטוריה פומינו

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. ללא ספק, ראוי להזכיר כי אני עובד עבור סקסולוג הוא ביותר 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

סיבות רבות משפיעות לבסוף על איכות חיי המין. לכל אדם יש הרגלים מסוימים להשפיע בצורה גרועה על רמת הליבידו ואת תהליך המין עצמו. הם חייבים גם להיפטר מהם - תאמין לי, אתה בהחלט לאבד משהו, אבל רק לקבל. ייתכן שהרמוניה שולטת בחיים, והגוף עבד כמו שעון, יש צורך לעמוד באופן שבו יש לבטא את הכללים הרגילים: זה נכון וזכות לאכול, לשחק ספורט, לנכות מעישון ואלכוהול, ל לשים לב לבריאות הנפש. זה לא קשה כמו שזה נראה! על היווצרות של לפחות הרגל (הן רע ולא רע) יש צורך רק 21 ימים. לעבוד על איך כולם יודעים!

Просмотров: 98 | Добавил: clitusohzyma | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar